Thursday, December 2, 2010

Subhanallah

Assalamualaikum kesayangan saya semua....

Cuba lihat pd titik pd kalimah ALLAH (di bawah) selama 10 saat dan alihkan pandangan pd dinding kosong.. lihatlah keajaibannya. ...subhanallah.. rasa sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaanNya ini..




saya jumpe ni pada note mukabuku Zahratul (http://www.facebook.com/zahratul.mokhtar), beliau pn memanjangkan note ni. tak di nyatakan pula dari mana asalnya..

Jadi, saya cuba la. ikut arahan yang di beri. SUBHANALLAH kawan2.. cube yek klu nak alami perasaan yang saya alami..

p/s: share la, ape korang rasa (^_^) y

4 comments:

  1. yela..nampak kalimah tu kat dinding...subhanallah..

    ReplyDelete
  2. nampak kan..hehe..

    nk tanya, psl award tu cmne?? x reti la..
    1st time dpt ni,hehe..

    ReplyDelete
  3. oh..amik award tu dan wat entri jwb soalan2 dlm entry sya tu..

    ReplyDelete